woensdag 1 februari 2012

Review: MADL 5.5" Phase 3 - Slam by MAD

Vandaag ga ik het hebben over de laatste toy uit de Phase 3 serie van MAD, de ´MADL Slam´.
Ook dit beeldje heeft een hoogte van 5.5", ongeveer 14 cm en heeft in principe dezelfde look als de andere twee.
Ik moet zeggen dat deze toy van de gehele serie mijn persoonlijke favoriet is.
MAD heeft weer bewezen dat hij het kan, ook pas deze toy goed bij de 'Skin Deep Dunny' en de 'Modern Hero Dunny'.
Voor het eerste review uit deze serie klik je HIER en voor de tweede HIER.

Doos:
Voor een review van de doos lees het vorige artikel van de Armybot HIER.
Cijfer: 6,5/10


Verpakking:
Ik heb natuurlijk mijn ongenoegen al geuit over de verpakking in DIT artikel.
Ik blijf sowieso bij dit standpunt en vandaar ook hetzelfde cijfer.
Ja de toy zal niet kapot gaan, maar kom op jongens, wat veiliger ingepakt mag wel!!
Nog steeds een beetje teleurgesteld... 
Cijfer: 4/10


Product:
Ik vind het design erg tof gedaan! Zoals ik al eerder aangaf sluit hij ook nauw aan bij twee andere designs van MAD waardoor je al gauw een complete collectie hebt.
Wederom is de verf erg goed en mooi aangebracht.
Verder vind ik de iris / pupil loze ogen erg tof en misterieus.
Ook de 'denkballonnetjes' dragen hier hun steentje aan bij.
Wat deze toy echt onderscheid van de rest is dat deze grote oorbellen in heeft.
Deze zullen echter een beetje scheef staan en ook scheef blijven staan als je hem uit de doos haalt.
Mijn advies is om de oorbellen even in andere standen proberen 'vast' te zetten en na een tijdje heen en weer te bewegen. Hierdoor word het gat wat groter en blijven ze mooi recht naar beneden hangen.
Net als de rest van de serie komt ook deze toy (hand)gesigned op de achterkant door meester MAD himself.
Cijfer: 8/10



Verdict:
Mijn favoriete toy van de serie en zeker mooi voor in de collectie!
Ook bij deze toy komt het eindcijfer wat lager uit dan dat hij verdient heeft.
Dit komt natuurlijk door dat stomme plasticje waar geen moeite in is gestoken.
Overall vind ik de serie erg leuk een een mooie aanwinst voor de collectie!
Eindcijfer: 6,2



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...