woensdag 29 februari 2012

Review: Squadt - Nozzel S004 [Frozn Whole]

Als teasertje voor de review van morgen heb ik besloten om nog even de Squadt Nozzel S004 van Playge te behandelen!
Deze gaat namelijk erg goed samen met de toys die je morgen langs ziet komen!
Wij hebben deze Squadt al een tijdje in huis en het is dan ook de eerste Squadt waar ik echt verliefd op werd! De kleuren, het kraagje en de hele stijl spreek mij heel erg aan en ik moest deze dan ook zeker in huis hebben!

Doos:
De doos is erg simpel, iets wat kenmerkend is in de Squadt serie.
Hij is bedrukt met glimmende Squadt hoofdjes. Op de achterkant staat de naam van de designer en de fabriek. Op de onderkant vind je hier nog een logo van en op de bovenkant zit een stikker met de naam van welke Squadt er in zit. Dit hebben ze natuurlijk gedaan zodat ze niet telkens een nieuwe doos hoeven te drukken maar enkel het stikkertje.
Cijfer: 6,5/10


Verpakking:
De verpakking van de Squadt's zijn meer dan goed! Alles zit erg mooi in het plastic verpakt. Enige kans van schuiven of beschadigen zit er niet in. Zelf tussen het helmpje en het hoofdje zit een stukje plastic zodat deze niet kan beschadigen.
Wij dachten eerst toen wij deze in huis haalde dat er een wapen ontbrak maar ook dit is gewoon een standaard verpakking om de kosten te drukken. Dit wapen zit echter wel bij de tegenhanger van deze Squadt.
Cijfer: 9/10


Product:
Het product zelf, where to begin?!
De kwaliteit van deze toy ligt echt heel hoog! De afwerking van het jasje, de wapens, het masket allemaal erg mooi gedaan! Ook is het super leuk dat ze er extra armpjes bij doen zodat hij z'n wapens op verschillende manieren vast kan houden. Ook het feit dat je kan kiezen met welk wapen je hem neer zet en dat de silencer van de handgun afgehaald kan worden vind ik echt supervet! Dit is zeker nog steeds een van mijn favoriete toys en ik kijk er dagelijks met plezier naar!
Cijfer: 9/10


Verdict:
Al met al een geweldige toy van Squadt! Zodra je hem in het echt ziet snap je helemaal waarom!
Ja de Squadt ziekte is hier goed aangeslagen en bij de meeste releases loopt het kwijl mij weer uit de mond! Ondanks dat de doos ietwat saai is krijgt deze supertoy toch een 8,2!
Eindcijfer: 8,2



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...